Müşteri Memnuniyeti Politikamız

İş süreçlerimizin odağına her zaman müşterilerimizi konumlandıran Burdan ; Yasal mevzuata dayalı ve ekonomik şartları göz önünde bulundurarak , çalışanlarımız ve paydaşlarımızı süreçlerimize dahil ederek , müşterilerimizden aldığı geri bildirimleri tanımladığımız ana ilkelere bağlı olarak yönetmeyi taahhüt eder.

  • Müşterilerimiz arasında ayrım yapmaksızın tüm şikayetleri objektif , adil , önyargısız ve tarafsız olarak ele alırız.
  • Geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için çeşitli iletişim kanalları yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız. 
  • Süreçlerimizi yasal mevzuatlar ve mali kaynaklarımız çerçevesinde, müşteri ve çalışanlarımızın önerileri ile geliştiririz.
  • Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri süreçlerimizin iyileştirilmesinde kullanmak amacıyla her şikayeti önemseriz.
  • Müşteriye geri bildirimleri açık iletişimle ve mümkün olan en kısa sürede yaparak, müşteri memnuniyetini sağlamayı amaçlarız.
  • Müşteri bilgilerinin gizliliğini önemser ve korunmasına özen gösteririz.
Müşteri Danışma Hattı : 444 0 936 
E – Posta : info@burdan.com.tr / www.burdan.com.tr                                           
Tel : 224 676 32 07-08  –  Fax : 224 662 35 05