Kurumsal

Müşteri Memnuniyeti Politikası

İş süreçlerimizin odağına her zaman müşterilerimizi konumlandıran Burdan Yumurta ; Yasal mevzuata dayalı ve ekonomik şartları göz önünde bulundurarak , çalışanlarımız ve paydaşlarımızı süreçlerimize dahil ederek , müşterilerimizden aldığı geri bildirimleri tanımladığımız ana ilkelere bağlı olarak yönetmeyi taahhüt eder.

  • Müşterilerimiz arasında ayrım yapmaksızın tüm şikayetleri objektif , adil , önyargısız ve tarafsız olarak ele alırız.

 

  • Geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için çeşitli iletişim kanalları yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız.

 

  • Süreçlerimizi yasal mevzuatlar ve mali kaynaklarımız çerçevesinde, müşteri ve çalışanlarımızın önerileri ile geliştiririz.

 

  • Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri süreçlerimizin iyileştirilmesinde kullanmak amacıyla her şikayeti önemseriz.

 

  • Müşteriye geri bildirimleri açık iletişimle ve mümkün olan en kısa sürede yaparak, müşteri memnuniyetini sağlamayı amaçlarız.

 

  • Müşteri bilgilerinin gizliliğini önemser ve korunmasına özen gösteririz.

Ümit YILDIZHAN

Gıda Grubu GM-Y


Müşteri Danışma Hattı : 444 0 936 / E – Posta : info@burdan.com.tr   / www.burdan.com.tr                                           
   Tel : 224 676 32 07-08  –  Fax : 224 662 35 05